förlåt mig..

..men jag har galet mycket plugg att ta itu med just nu. Eller har tyska prov imorgon och med tanke på att jag enbart pluggat matte och idrott-styrka (vilket gick ganska bra idag) så har jag lite att ta igen. Tycker inte det är ok med prov på en fredag! menmen, det är som det är helt enkelt och jag sitter här med tusen tyska böcker, en ordbok och är även inne på ordlista.se , Men allting visar olika saker(?)

Jag funderar på att strax göra i ordning en skål med gröt och några mackor, ska ju åka på träning om ungefär en timme. Men nej nu måste jag dra mig tillbaka till skolböckerna, vi hörs ikväll kära blogg!


bild från förra sommarn när jag hade brunt hår! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0