lördags kväll

Ikväll blir det mys! Ska nämligen träffa Moa&Malin, två härliga brudar de haha .
Har suttit här hemma och funderat i evigheter på olika saker, på snälla och elaka människor. På valen jag gjort i mitt liv, de dåliga och de bra. Jag ångrar inte men önskar att jag kunde göra vissa saker ogjorda, undra vart jag skulle stå isåfall idag? Det är dags att ta reda på information, om allt och alla. Ta tillbaka alla dom dumma misstagen. Finns det några som kan repareras? Finns det en chans till att den där tjejen som fanns där för mig för ett år sen kan komma tillbaka in i mitt liv? Finns det en chans att min vänskap med så många jag tappat kan byggas upp igen? Finns det en chans till allt det dära? Allt jag ber om är en andra chans, en sista chans och jag kommer inte strula till det den här gången! Det lovar jag på hela mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0