lugnet före stormen

Jag önskar jag va den typen av person som kunde behålla mitt lugn. Eller snarare jag är den personen förutom med dig, men dig blir jag frusterad och sårad, för orden går jag rakt igenom. Men det är nånting jag ska träna på, att behålla lugnet, att alltid tänka innan jag öppnar min dumma mun.
Att jag sen kastar mig i snön och skriker, det är någonting du aldrig kommer kunna ta bort. För förr eller senare måste jag ta ut ilskan och frustationen. För att sedan komma tillbaka till det lugna, jag ÄLSKAR det lugna, det förnuftiga, det bästa helt enkelt. Jag vet det låter typ jääätte konstigt, men jag hoppas på att ni förstår endå.

Jag kan inte neka att jag är en underlig person, men om 'du' tar dig tiden till att lära känna mig så ska jag se till att du inte ångrar dig

Ikväll så ska jag kanske hem till alec, har en massa läxor att göra klart men just nu vill jag inte sitta inne i min ensamhet, jag vill inte tänka på framtiden eller nånting sånt. Jag vill stanna i nuet för jag vet vart jag vill att min framtid ska ta mig och om den inte gör det är det ingen annans fel än mitt eget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0