onsdag: 30 december 2009

Hejsan hoppsan gott folk.
Det va ett tag sen, men det gör ingenting haha. Jag har gjort en hilma massa dom senaste dagarna, som att shoppa städa umgås med vänner och senast idag så handlade vi mat till middagen vi ska ha imorgon, det ska bli kul!
Igår så mötte jag först upp Linnea och Sara, vi solade sen satt vi på hörnet en stund. Efter det så träffade jag Allis och vi gick på en promenad. Sen runt halv tolv så gick jag ut och mötte Camilla. Vi snackade först ute lite sen drog vi oss hit, vi typ flummade runt på facebook, haha askul hade vi iallafall!

Nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem och bröja med middagen, det blir plankstek!!
efter det ska jag möta upp tjejerna igen, men innan det så ska jag banemig klä på mig så jag ser ut som en upptoppad gris, URSH VAD KALLT DET ÄR UTE!!

jaja, här får ni lite bilder iallfall :)


JULKLAPPAR!!


nybäddad säng (brist på bilder?)


när jag var liten ville jag aldrig va prinsessa HAHAH =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0