tom igen

Det var kul hemma hos alec, vi blev filmade och sen spelade vi galen panna, klockrena kommentarer och askul!
men oavsett hur kul det än var så sitter jag nu här, tom igen. Helt jävla tömd på känslor, vill skrika gråta och bara allmänt dampa sönder men det går ju inte. Allt stannar inom mig, eller ingenting kommer ens fram. Vill skrika åt henne, skälla ut henne för allt hon gjort mot mig. Har hon ingen skam i kroppen? och vadå paus? vem ska jag lita på nu? Jag vet att jag borde va as sur. men jag kan ju inte få mig själv till det stadiet.
Min enda fråga (frågor) är vad fan gjorde jag för fel? räckte jag inte till? stod du inte ut? fanns jag inte där? va du tvungen att gå så långt? hur många gånger? när? var? varför? vilka visste? vilka undanhöll sanningen för mig? hur kunde du? älskade du mig ens? bettyde jag nåt för dig? kändes det bra? fanns jag i dina tankar ens för en sekund? tänkte du någonsin på mig? på mina känslor? var jag för självisk? känns det bra nu? mår du bättre utan mig? gråter du? bryr du dig nu? vill du träffa mig? saknar du mig? älskar du mig?

26 frågor för stunden,
men 0 svar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0