vilken..

.. dag det varit. Skolan passerades förbi lugnt och sådär, vi körde innebandy på idrotten och märkte att det itne riktigt va min grej, haha.
Efter det bar det av hemåt, kom hem och käkade lite. Sen somnade jag såklart på soffan och pappa väkte mig ungefär 40min senare, då var det bara att dra sig iväg till träningen. Försökte verkligen plugga med det gick åt helvete! det går åt helvete nu också, och jag har typ prov imorgon(?) eller det är ett stort läxförhör eller nåt sånt, det känns inte alls bra men får försöka se till att fixa det på något sätt.
Men efter skolan imorgon så ska jag till älskling och senare på kvällen blir det tjejmiddag med de Malin, Moa och Kixs, gaaaalet kul! haha =)
Men nej nu ska jag ta tag i pluggandet, PUSSAR!



MMMMMMMMMMM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0