whaat?

vad händer egentligen?
jag har inte upptaderat på fleeera dagar, första gången idag sen i söndags som jag läst andras bloggar och en kikat in på min egen, inte bra Rebecca! hehe men det ska bli ändring på detta!
Detta vädeer har bara gjort mig så otoligt deprimerad , är det bara jag eller er också?
jaja, ikväll funderar jag på om det är pluggdags och även städdags eller om man ska ta sig ut med vännerna =) resten av er kasnke skulle hinna med båda delarna, men asså min kropp säger ifrån rejält just nu, det ba känns som att den skriiiiiker så tror jag ska sega i sängen en stund till! =)


och vem skulle inte vilja vinna the hills boxen som Kenza lottar ut?
Jag skulle äääälska om jag fick den, förstå att kunna titta på the hills typ när man vill och tusen gånger om? älskar serien helt enkelet, galet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0