091113

Fredag den 13.. fast jag har redan haft lite tur =)
jaja, förlåt att det inte blev något inlägg igår, men tog sprutan igår morse innan skolan och när jag va hemma krampade det som bara satan, ville bara sova och det va precis vad jag gjorde. Somnade typ på direkten och imorse vaknade jag och den största smärtan och krampningen har försvunnit, wihoo!!
Nu ska jag strax dra mig iväg till skolan, det känns lite små bra. Förutom att jag inte kunde göra en enda läxa igår och jag har 3stycken till idag, ingen är gjord.. Men får göra dom under lunchen och 1 på eftermiddagen och skicka in, det blir så bra sååå!
Jamen ska strax dra mig iväg, min outfit idag är ett par mjukisar och en t-shirt lite små slappigt sådär men kan inte ta på mig så mycket annat, hehe .


bild från förra året..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0