FREDAG!

Idag är det fredag (lördag nu då) och jag är grymt glad. Det var som vanligt chill i skolan, provet gick bra och efter det stötte jag på annlouice som tog massa kort på mig, höhö =)
Sen hade jag min sista lektion och efter den så sprang jag till bussen, min buss går nämligen prick klockan 3 och om man missar den så går den 20 över, kanske inte speciellt lång tid om det inte varit en fredag!
Efter skolan så gick jag hem och somnade på soffan, vaknade av att ett par iskalla händer smekte mig över ryggen, såklart att det var älskling som kommit, mysigt!
På kvällen så drog jag till hörnet och träffade brudarna och resten av folket, kändes bra med tanke på att jag inte varit ute på hela långa veckan, dock så drog jag hem tidigt pga att jag mår illa(?) Det börjar gå över nu..


  Jag någon dag som varit i veckan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0