lallala

Jag har lite smått tråkigt så ligger och funderar ut vad jag ska köpa, det var kul till en början men nu börjar listan bli lite väl lång =(

*Skor - ett par nya uggs och ett par tyg från H&M
*Huvtröja - nästan ett måste dessa kyliga dagar
*Jeanstight - ett par svarta!
*Hudkräm - som sagt, kylan dödar min hud
*Liten väska - passar bra att typ ha under vinterjackan när man tagit av den
*Höst/vår Jacka - en varm (inte för varm) jacka, kommer aldrig hitta!
*Fliströja - så skönt att mysa ner i på vintern
*Mappar - till skolan, måste ha någonstans att spara alla dessa papper  -.-

Det är väl typ det jag kommit fram till hittils ..
Känns inge bra det här =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0