Lördag

Nej ursh detta har varit en otroligt jävla seg lördag, men den har endå varit riktigt skön med tanke på att jag efter veckan varit otroligt seg! Det har varit skönt att vila ut ordentligt och flumma runt lite grann haha =)
Kanske itne har berättat det för er kära läsare men nu är det såhär att jag och min kära vän Camilla Ljungberg troligen ska byta lag. Nu i veckan så mejlade vi en tränare och fick sedan svar så vi ska provträna i veckan, är galet nervös inför det! och inför att prata med mina egna tränare, gaaaah !
Men men, det löser sig nog tillslut. Nu(?) ska jag ta och städa i ordning mitt rum sen sova, eller film det får jag se höhö



Hittade ingen bild på mig & Camilla dom ligger på den andra datan så ni får en till lite craxy bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0