Måndag

God morgon gott folk!
jag kom hem för ett tag sen och ska strax kolla på ett par filmer. sov hos älskling inatt och han gick tidigt, men det var längesen jag fick en sån härlig sömn! och på vägen hem så mådde jag galet bra, jag vet inte varför men mitt humör va på topp i den friska kylan med bra musik i öronen!



" Well, then hopefully you have a friend who's gonna to tell you that life kicks you around sometimes. It scares you and it beats you up. But...there's a day when you realize that you're not just a survivor, you're a warrior. You're tougher than anything it throws your way. And you are, Peyton...you are. " - brooke davis i one tree hill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0