Måndag

Hejsan hoppsan!
Idag hade vi ju första dagen på projektveckan! Kom tid vid tjugo i tio hittade min klass och vi snackade lite innan vi satte oss i aulan. Där började en liten film snutt om makt, sedan hade en tjej föreläsning om makten man har om sig själv, glömt nästan allt hon sa men det var väl lite halv interessant.. Sedan var det redan lunch, äckel mat som vanligt och fotbollsspelet som vanligt haha .
Vid tolv så var vi i aulan igen, då började en annan tjej med en föreläsning om makt och ärligt talat, JAG DOG! Tror nog fan att hon slog rekord i att säga makt så många gånger som möjligt i en enda mening. Snacka om att jag (+alla andra) har blivit hjärntvättad, fan det enda som finns i mitt huvud är makt -.- Sen blev vi iallafall indelade i grupper och min var faktiskt helt okej, va lite orolig innan (brukar ha otur) men allt var chill och vi kom på 3 saker att göra under veckan(orkar inte förklara utförligt) Sen fick vi sluta, WIHO!

aja iallfall när jag och annlo satt på 172:an så höll jag på garva ihjäl mig, minsta lilla som hände och jag asgarvade, och mycket hände också. Dels så var nästan hela bussen tom men någon äcklig gubbe sätter sig bredvid en hyffsat ung brud(?) jag garvade sönder och han glodde som fan, både på henne och oss. Sen var det nånting med solen och när vi väl kom till gubbängen så håller dom ju på att bygga om, så i en sväng så hoppade hela bussen och vi flög åt alla möjliga håll medans annlo skrek: KARUSELL!! HAHA


   "dagens"


   armband fr. tomas sabo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0