Söndag

Hej alla söta !
Jag har precis dushat och nu lyssnar jag på the voice och fyller i min träningsdagbok vi fått från idrotten. Ska strax fortsätta plugga lite matte, ty och engelska. Inga jätte roliga ämnen precis, men jag antar att det behövs!
Imorgon är det skola igen, är inte speciellt taggad helgen försvann alldeles för fort! Men ska hålla ut den här veckan, sen är det ju lov FFS! och ett plus i kanten är att jag slutar en timme tidigare imorgon, WIHO!!

Sen händer det även en grymt rolig grej imorgon som jag är 100% taggad på!! är lycklig just nu! =)


snart smäller det! ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline Löfqvist - adversity & success

Tack! :)

2009-10-19 @ 09:35:39
URL: http://carolinelofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0