Tisdag 13.25

Nu skulle jag egentligen slutat. Men jag vaknade imorse med en dundrande huvudvärk, jag gick upp och tänkte ta en huvudvärkstablett men för varje steg jag tog så gjorde det bara ondare så pappa sjukanmälde mig och jag gick och la mig igen.
Jag har nu städat mitt rum, lite grann. Ska fortsätta med det, damsuga och vädra. Hela köret fåre bli. Sen ska jag sätta igång att plugga, ska göra en uppgift om föreläsningen vi va på i fredags, läsa på om kondition och kost. och även plugga engelska glosor + övningar jag missat. Läsa svenska boken, göra några matte tal. Sen måste jag skriva en utvärdering om projekt veckan. Så jag har en hel del att göra kan man säga!
Ska även träffa allis när hon slutat för att snacka lite och senare ikväll blir det till att träffa älskling.. Får se hur allt det här slutar
Men nu msåte jag fortsätta, pussar!

Kommentarer
Postat av: JESSICA'

svar: åh vad gullig du är. TACK! :)

2009-10-20 @ 16:10:10
URL: http://jeessica.webblogg.se/
Postat av: emma

Hej :)



Igår färgade jag mitt hår brunt,

har haft blont i ett år.



Vad tkr du? :)



Ha de bra / Emma

2009-10-22 @ 12:08:30
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0