vilsen

har ni någon gång kännt er otroligt vilsen?
det har iallfall jag, eller jag gör det. Enda sen jag var liten har jag velat göra nånting storslaget, uppleva någonting helt otroligt. Men alla runt omkring mig vill bara ha normala liv, leva som en normal tonåring. Men jag vill inte, jag går ständigt runt och oroar mig, tror att jag valt fel. Tänker: tänk om, det finns en massa saker jag vill göra här i livet, en del saker är försent, en del valde jag bort. En del saker finns det fortfarande chans till , men jag sitter här på mitt lata arsle och gör absolut ingenting åt saken. Jag vill ha bra självförtroende, vara en stark och egen individ. Men allt jag är , är vilsen helt borta och inte har jag en aning om vart jag är på väg eller vad jag håller på med.
Så jag håller fast vid allt som känns säkert, allt som är precis som det ska vara. Jag håller fast vid det livrädd för att testa på nya saker.. Livrädd för omvärlden sitter jag här på mitt arsle och gör ingenting när jag vill göra allting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0