2/8 2010

ursh vad det ska regna . I vintras lovade jag att inte klaga på värmen och det har jag inte gjort heller *stolt* eller okej 1 gång men tog tillbaka det direkt efter för vet ni vad, jag älskar värme det är bland det bästa jag vet :)
just nu är jag bara hemma, håller på att tvätta.. samtidigt som tankarna dödar mig, det är så jobbigt att hålla allt för sig själv alltid . Ingen som vet eller fattar nånting alls, bara folk som chansar och tror sig veta, trött på sånna. Nej det här vädret gör mig deprimerad , skulle vilja dra och sola, men det kan nog bli svårt. Imorgon är det iaf träning, helt fucking underbart! Träningen igår gick åt helvete, fan ska ladda ner beep testet, asså låten sen bara köra på tomten, jag ska fixa det fan !

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0