galen morgon

Shiiit vad det händer grejer haha . eller egentligen inte, men iallafall .
Igårkväll så kunde jag knappt sova, alldeles för mycket tankar och irritation, jag lugnade ner mig snabbt och somnade sen bums. Men irritationerna höll sig kvar till drömmarna och det blev mardrömmar denna natt, vaknade och somnade om direkt mest hela tiden . I den sista drömmen så körde jag och allis mina föräldrars bil (den e hyffsat stor) Allis körde , sen helt plötsligt kommer vi till en grej där vakter vinkar in en och så . Men allis ville inte köra in för vi hade en hund i baksätet och det fick man inte ha. Så hon saktade in lite sen gasade gääärnet haha. Vi körde sen lugnt och stilla till bomarna när vakten vi kört förbi kommer springande. Dom fäller ner bommarna men vi kör rakt igenom dom haha . Vi skratta somfan påväg därifrån ! Det sista jag sa va, om dom tog reg nummret så åker räkningen till dig sen ringde min kära väckarklocka .
hahah det va en sjuk natt fan . och min morgon blev inte bättre, började med att vi knappt hade några mackor, hittar nåra och rosta men bränner mig på brödrosten . När jag väl käkat klart och klätt på mig ser jag mördarspindeln igen . Ni vet den där världens största spindel jag berätta om för några veckor sen ? ursh den hade inte försvunnit utan är här igen. Den här gången fick jag fast den, så just nu är den fast under ett glas . Pappa får ta hand om det sen haha vågar fan inte själv :)

det va min natt och morgon, pretty crazy och här sitter jag; helt klar när tunnelbanan går 7.29 hmmm..


random bild på mig och Camilla


Kommentarer
Postat av: allis

haha tack för den då, om de skulle hända, så skulle du betala :)

2010-08-26 @ 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0