läs inte

Kan inte fatta det, varför, igen? varför sitter jag här och gråter för samma jävla grej igen. Jag vet, jag fattar sanningen gör ont who cares ?
Jag mår inte ens dåligt längre (tror jag) men tårarna slutar ju fan inte rinna så vad gör man då ? hur går man vidare från nu, från denna stund ? Jag har varit här så många gånger förut och ändå är jag lika förvirrad som om det vore första gången.. Jag menar kom igen, jag trodde seriöst du var annorlunda att du äntligen blivit dig själv men det va väl bara för att du fick från annat håll. Mer än ett annat håll
.. FANFANFANFANFAN skit fucking samma, lämna mig här !

ska iväg på match nu, förhoppningsvid kan jag hålla fokusen uppe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0