vaxholm nästa

Nu är jag så gott som färdig med packningen.. :) när jag kommer fram kommer jag säkert ha märkt att jag glömt något men det får va haha fan det är ju para typ 24 timmar ! Åker nämligen idag men kommer hem imorgon vid 2-3 kanske , så 24 timmar är jag borta det blir nog nice ska ni se .
Sa att ett inlägg skulle komma igår men det blev inte så, somnade helt bums med Chick snarkandes på golvet, så sööööt! Kommer aldrig ångra att jag köpte honom, absolut världens bästa hund !
Iaf, igår snackade vi tjejer om en resa vi ska göra nästa sommar, måste spara ihop pengar men hur ska jag kunna göra det när jag inte jobbar(?) måste verkligen söka jobb nu fan, vart som helst. Skitjobb jag bryr mig inte, bara nånting haha . Jaja nu ska jag väl göra mig extra klar ? hahaha vi hörs imorgon folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0