14 december 2010

Det är bara 10 dagar kvar tills julafton! Det gör mitt humör lite bättre, annars är jag just nu inte alls glad, tjejvecka gör inte saken bättre.. Allting känns bara så otroligt svartvitt just nu, så deprimerande.. Ska försöka muntra upp mig själv lite men först måste jag sjunka ännu lägre och städa -.-

to do list today & tomorrow & the day after that
- städa / måla naglarna
- middag
- möta Camilla
- sova borta

- Vakna
- Chill skoldag (måste lämna boken!)
- Städa / måla naglarna
- Middag
- Träning
- Dush
- OTH !

- Sova hur jävla länge jag vill !!
- Söka jobb


mitt liv dom närmaste dagarna, kul va? njae assåå inte riktigt hahah


weheartit

blev faktiskt lite inspererad på fotolektionen idag, bilderna kanske kommer upp nån dag snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0