19 december 2010

Vet ni om att det bara är 5 dagar kvar till julafton? och 5 dagar, dom går snabbt asså. Alla mina julklappar är redan klara och inslagna så det känns ganska bra faktiskt.

Idag har jag inte gjort ett jävla piss, bara legat i sängen och kollat en himla mycket TV, lite filmer osv. Skulle jag inte haft så jävla ont överallt hade jag tröttnat för länge sen men det är faktiskt ganska skönt, vill nu bara ta en dush och sen lägga mig och sova. Ganska konstigt med tanke på att jag sov as mycket inatt och bara legat hela dan, jaja så kan det bli, speciellt på söndagar :)

Såg nys la jonas eller vad det nu heter, ett sånt där pogram jag hade tyckt om när jag va liten. Men jag fattar fortfarande inte om dom verkligen spelar in sitt riktiga liv eller bara random grejer. Om det är riktigt så såg det iaf jävla kul ut hahah :) Nick jonas är fan en riktigt söting :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0