7 december 2010

Jag skulle kunna säga förlåt för en dålig upptadering osv osv men jag skippar den delen. Har helt enkelt haft för mycket, på fysiskt och psykist. Ibland funkar det helt enkelt inte.
Har knarkat sönder Criminal Minds nu i flera dagar och igår när jag skulle sova så gick det fan nån utan för mitt rum :o menar inte mamma pappa eller chick, inte ens min syster tror jag. Det finns nog en logisk förklaring men min älskade vovve låg och sov bredvid mig i sängen och han reagerade inte ens, jag menar hundar har ju hur bra hörsel som helst? Sen sa/frågade jag mamma rakt ut i luften men fick inget svar, så sa det 3 gånger till, inget svar.. Låg då ist och funderade på olika sätt jag kunde dö på i just denna stunden och hur typ dom i Criminal Minds skulle säga och vad dom skulle tro skulle ha hänt, hahah snacka om att jag hade svårt att sova sen!!

Nej ursh, idag ska jag låta bli att kolla på Criminal Minds (lycka till?!) kan kolla lite Gossip Girl och Cougar Town istället, ska somna tidigt också, det är ju skola imorgon efter den här underbara långa helgen, helt sjukt skönt har det varit. Vad som är mindre skönt är Tyska prov på fredag.. bara sätta igång och plugga satan, det gör mig fan deprimerad. Fick G- på förra, första gången jag fått sämre än G (pluggis?) nej men ursh, nu vill jag helst bara fly hahah

Det blev ett ganska långt inlägg men försöker att städa, går inte överdrivet bra menmen det får bli som det blir. Måste iaf dammsuga fan dammråtterna börjar ta över hahah inte bra :)

biglove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0