dåålig

ursh vad dålig jag är på att hålla upptadering då, haha menmen. Det händer mycket nu såhär dagarna före jul :) Igår var jag först i skolan (seeegt) sen drog jag Camilla och Alec till farsta, på kvällen va jag hemma med maami, sen träffade jag Malin och ungefär vid 2 tiden så mötte jag Camilla en stund, så jaa, ungefär så ser mina dagar ut :)

Nu har jag precis julstädat, dammsugit och plockat i mitt rum. Sen har jag tvättat en jävla massa och dammsugit i badrummet och hallen här nere, fiiiint . Ställt in nåra tomtar i mitt rum också, känner julstämningen nu!
Jag ska strax dra på mig ett par till mjukisar och sen gå ut och möta Camilla, det är standard för oss att ha två par mjukisar. Vad gör man inte när det är kallt liksom ? :)
Nej men ska ta och göra det nu sen dra, cyaaa


ge mig hennes hårfärg!
bild från bubbelroom


biglove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0