Måndag 27/12

Det är fortfarande 2010, haha bara så ni vet liksom.. nej men dom senaste dagarna har jag gjort en jävla massa, bla klippt mig, shoppat, städat och bara varit med nåra kompiar. As härligt om ni frågar mig :)
Idag så drog jag Alec och Camilla ut med en varsin sopsäck och körde gärnet ner för döskallebacken, galet kul kan jag tala om för er! Tyvärr så blev det inga bilder, menmen :)

Imorgon ska jag upp hyffsat tidigt, ska nämligen till min syster salong och färga håret, men innan det ska jag ge mig ut på en mjukisdress jakt med Camilla, hon vill hitta någon mysig så ska försöka hjälpa henne och även införskaffa mig lite nya kläder :) Sen efter besöket hos min kära syster ska jag möta Malin och vi ska shoppa lite och på kvällen ska jag hänga med brudarna från förra klassen :) Allt ska bli galet kul! Men jag har en väldigt hektisk dag framför mig, men så är det under mellandagarna liksom och det gör ingenting för allt är bara roligheter :)

Nej men nu ska jag nog ta och fortsätta min msn date med Camilla, den ligger lite på is just nu. Sen blir det väl någon film och sova så hej så länge :D

biglove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0