Torsdag 30/12

Det är bara två dagar kvar på detta år. Känns lite konstigt att 2010 redan är över och om jag tänker efter så har det varit ett bra år. Har skapat många nya härliga minnen, träffat nya kompisar och utvecklats något otroligt, både som människa och som fotbollspelare. Jag är nöjd med mitt år för vem kan ha ett helt perfekt år egentligen?

För någon dag sen, tror det var i tisdags så färgade jag håret, tröttnade på utväxten så det fick bli en brun färg. Eller okej, jag tooonade håret haha ;) Tycker det är lite rött men det är det tydligen bara jag som tycker, så får se, ska försöka tvätta det ganska ofta och se vad som händer liiiksom, sen om 1-2 veckor så kommer jag säkert att ångra att jag tvättade det så mycket, hahah alltid jag asså :)

Aja, efter det så träffade jag Malin och hon köpte vääääärlden coolaste ring !! sen på kvällen träffade jag brudarna från förra klassen hemma hos Lolli, fick även reda på att hon och Sanna ska bli utbytesstundenter, galet roligt för dom jue ! Dom ska typ åka nångång i sommar till the US! fatta vad roligt, jobbiga är bara när man kommer tillbaka och måste gå om ett år, det pallar man ju verkligen inte haha :)

Nu sitter jag och målar naglarna, måste ju vara fin från topp till tå imorgon hihi, dom blir regular svarta, that's my style. Iaf på naglar haha :) Skulle vilja måla klar blått men känns lite jobbigt på nåt sätt haha.
Sitter även inne på H&Ms hemsida, jag och systern min ska beställa hem lite grejer, speciellt bikinis, sådär till Teneriffa, åker om ca 2 månader. Det ska bli så underbart skönt asså! :)

nej men nu ska jag fortsätta med mitt, puss!


fin bild hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0