16 februari 2010

Jag har inte speciellt mycket att skriva idag heller... läge å skaffa ett liv? haha ja :)

nej men det händer inte så mycket just nu faktiskt, fick helt otippat reda på att jag fick vg på no provet, fast det va igår . Idag var det matte prov första lektionen, tänker dock inte säga nångint förrän jag fått tillbaka provet, det känns bättre så hehe ..

Nu måste jag egentligen rå plugga tyska men det är ju så tråkigt att man nästan avlider!
Nu ropa pappa, han har backat hemlagade semlor, det är ju faktiskt fettisdagen så MUMS! haha ska dock träna sen, det är det nog inte alla som gör på en fettisdag!! Nej skoja, snacka om att jag har tråkigt x)


fucking awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0