2 februari 2010

Jag hade match idag.. det var inte min bästa match direkt men det gick endå bra och mina tränare var nöjda med mig insats så jag antar att jag har lite väl höga förväntningar på sig själv? Men samtidigt tycker jag att man till en viss gräns ska ha det eftersom man annars inte har några mål att följa..

Just nu sitter jag på golvet i mitt otroligt stökiga rum.. det ser helt förjävligt ut, vill ba knäppa med fingrarna så ska det va i ordning städat igen men nej här finns det inga superkrafter inte ;)
    Jag hade iallafall tänkt hoppa in i dushen nu sen ba slänga mig på sängen, har en otrolig huvudvärk så ska väl försöka klunka i mig galet mycket vatten också hehe.
Men vi hörs imorgon gott folk och ha en trevlig fortsatt tisdag! <3


gammal fotbollsbild från Enskede Ik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0