Fredag/lördag :)

Jag är mitt uppe i en städning (en fredag?!) japp det är sant haha. Nejmen har ju tunering imorgon så jag orkar verkligen inte göra nånting idag, tänkte ha en dag för mig själv det gjorde jag och en rar film hehe, den va helt underbar Centre Stage Turn It Up heter den!
Nu tänkte jag fortsätta städa undan lite och ta fram alla jäkla fotbollsgrejer som behövs för imorrn, som tur är det inomhus så det behövs inte allt för mycket kläder hehe måste dock plugga:'( .. Men det får jag faktiskt ta och göra imorgon!
Nu ska jag fortsätta och strax kolla på 2 filmer till the Holidays och Never Back Down, får se om dom kan komma upp i samma nivå som Centre Stage Turn It Up =)


denna har jag sätt



Dessa två ska jag se nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0