godmorgon

idag stannade jag hemma. Skulle upp från sängen imorse men hade sånn huvudvärk att jag va tvungen att lägga mig ner igen. Mamma väkte mig sedan vid 8.. hade likadan huvudvärk då så skickade iväg ett sms till pappa så att han sjukanmälde mig.
Nu sitter jag bara och stirrar ut på mitt rum, tro mig när jag säger att det ser ut som rena helvetet! Funderar på att sätta på lite bra musik och sen börja städa, känns asbra!
MÅSTE PLUGGA OCKSÅ! har fan so prov imorgon kom jag precis på, det va ju inte bra alls! aja det blir ba till att plugga typ hela dan, frågan är om jag ska med och träna ikväll också.. hm får se hur jag gör. Jaja, vi hörs gott folk ska göra lite nytta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0