lite sent sådär

Bör egentligen sova nu.. men det är som det är och kan verkligen inte somna.

Idag så stannade jag hemma från skolan, sov oroligt och försov mig så min snälla far sjukanmälde mig.
vid fyra så åkte jag och Malin och gymma, det blev inte jätte seriöst men bättre än ingenting, plus att jag tror att jag har stukat foten, så kunde varken springa eller köra ben.. SUCKS!
efter det så tog jag en promenad med Camilla (bra när jag ska vila foten?) men iallfall, vi hade det skit roligt. Sådär roligt jag bara brukar kunna ha det med Camilla. Vi gick typ igenom hela gubbängen och tallkrogen, det va chill. Stötte även på Sarah och hon sa åt oss att skaffa ett liv hahaha.

Jaja, efter den otroligt roliga promenaden så gick jag hem och tog en dush, kollade sen på lite OS. Såg hur anja flög 60meter i repris, helt galet fan! Tycker det verkar som att hela os i år har failat, men det är inte slut än så dom kanske jobbar upp sig?

bild från i sommras på mig och Camilla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0