onsdag 10/2 2010

HEEEEEEEEEEEEEEEJ =)
Idag har jag varit i skolan, ovanligt nej inte speciellt haha :) nej men skoldagen rullade på, började med idrott där jag måste säga att vi har en underbar idrottslärare haha . Iallfall så rullade dan på men va tvungen att springa till bussen vilket vi inte tycker om alls! ;)

Efter det har jag suttit och pratat med mami ett bra tag, riktigt mysigt.
Nu ska jag ta och börja byta om till träning, ska iväg till högdalen och träna med Johanna as nice jue!
och Imorgon så har jag sovmorgon till 12.40, det är något jag är galet taggad på! hehe.. ska dock sitta och lyssna på olika partier som debbatterar med varann, lite mindre roligt. Men med min klass så går det nog endå haha (störda) =)

nej dags att byta om och sen börja rulla, HÖRS! =)


läste ut denna bok nyss. REKOMMENDERAS STRAKT! GRYMT BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0