städat..

nu har jag städat klart, eller ja nästan. Ska dammsuga ÖVERALLT haha ursh.. Efter det blir det väl skolarbete som gäller för min del , måste fråga nån i min klass om vi gjorde några nödvändiga anteckningar idag på samhällen också.. hmm vad jobbigt allting blev =)

Tycker ni också att vara hemma är otroligt segt? Jag håller på dö här hemma och vill egentligen bara ut, men samtidigt vem vill ut i det här vädret ? okej att vi alla ville ha snö på julafton men julen är över och liksaså hela Januari så jag tycker faktiskt att det räcker nu .. men antar att det kommer snöa enda fram till April.. URSH!

Nej men nu ska jag börja dammsuga tror jag, och hoppas på att jag inte väcker pappa som jobbade inatt ..


random bild på New Moon, skulle också vilja klipphoppa, bara för adrenalinkickens skull =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0