Torsdag 25/2

Nu jävlar är jag trött asså! Hade läkartid vid 11 hos en ny läkare nere på vårdcentralen. Han var riktigt duktig faktiskt, han kände på alla svullnader och sånt ja sånt där som läkare gör vet ni. Han trodde att det va körtelfeber men för att vara helt säker så skulle jag ta blodprover... Den första tjejen stack mig 2 gånger och fick 1 rör blod, jag skulle ha 3. Hela rummet började snurra och var nära på att svimma så jag fick vila en stund. Sen kom en annan kille in och stack mig 3 gånger varav en gång i handen utan att få något blod. Det började snurra igen och mådde riktigt dåligt. Fick lägga mig på en säng och efter ett tag kom det in en ny tjej. Hon stack mig 1 gång och fick 1 och ett halv rör blod. Men pga mitt tillstånd ville hon inte sticka mig mera så i värsta fall så skulle jag komma tillbaka.. URSH säger jag bara ursh.. så nu mår jag inte direkt jätte bra, men jag överlever liksom =)

Ska iallafall ta det lugnt idag, vilket betyder ingen träning vilket suger!!
jag är taggad på träning till tusen men nu kan jag inte ens gymma.... =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0