trååkigt

kan ju inte påstå att jag gör speciellt mycket. Det är nackdelen med att vara sjuk, man har galet tråkigt!
Har i alla fall kollat runt lite på lite mobiler, hittar ingen som tilltalar mig.. kanske en iPhone eller en nokia n900 , får se hur det blir helt enkelt. Imorgon är det fredag och läkaren ska ringa och säga hur blodprovet ser ut. Jag ska även förbi skolan, har lite papper att hämta och tror jag har glömt 100:- i skåpet, skulle kännas bra att ha dom innan lovet om man säger så ;)

så ja, nu ska jag ta en fet lång dush med ansiktsmask och hela köret. Sen ska jag måla naglarna och ja vad mer sova kanske? Haha som sagt tråkigt liv just nu :)


jag är galet sugen på Coca Cola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0