19 Januari 2010

Sitter just nu i min säng och gör ingenting. Väntar på att tiden ska gå samtidigt som jag har massa att göra, hur går det ihop? Jag ska göra klart en bok rapport på engelska om boken tuesdays with Morrie och jag ska fixa naglarna på min andra hand, byta om från mjukisar till något annat och damsuga.. också ska jag åka om ungefär 40min, stressat..

Men ja annars då, livet kaosar ganska mycket för min del. Men ska ta det lugnt nu en stund, koncentrera mig på fotbollen och skolan så får vi se vart det leder mig. Ska ju kanske till norge med laget också, det skulle faktiskt vara galet kul !
nej men här får ni en låt som passar in just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0