blider säger med än tusen ord

Hejsan människor! hur är det med er denna underbara fredag? med mig är det galet bra, trotts sånn mensvärk att jag vill ta livet av mig hehe.. Idag efter skolan så träffade jag Moa och Malin, vi åkte in mot gullmars för att gymma. GALET SKÖNT kändes det haha

Efter gymmet så var det hem dush fixa mig sen mötte jag upp Moa och Malin igen för att gå till Louise(barndomsvän) där var även kixs. Vi åt tacos och hade det allmänt mysigt!
Kom hem för ungefär en timme sen och har sen dess inte gjort nånting, intressant liv va? ;D

här har ni bilder:




yeeah!


+ lolli som tar bilden :)


Malin spillde (as usual)


myspys


TUFFINGAR! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0