godnatt?

Jag funderar starkt på att städa sen kolla the hills och sen sova..
vet att jag aldrig kommer kunna somna men det är en annan femma liksom.. Städa är lite av ett måste just nu i mitt rum, vill ha det fint imorgon när jag vaknar, funderar även på att måla lite för att få det klart. Men det blir nog till att läsa istället haha.
Imorgon ska jag försöka gymma och sen MÅLA och då ska jag fanimej måla asså !
nej nu blir det till att sätta planerna i verk !

juste, min mamma är helt underbar. Vi har suttit och kollat igenom H&M katalogen nu och jag får beställa allt jag ville ha! hon är fan världens bästa mamma, under 1000 och hon var nöjd liksom, till både mig och min syster *glad*

Nu blir det till att sätta planerna i verk, haha ! Godnatt folket hoppas ni får en trevlig fortsatt natt hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0