lääxor (?)

Heeejsan
det va ett litet tag sen.. men idag har jag varit i stan med tjejorna och käkat/fikat. Det var riktigt mysigt och igår var jag och Johanna så duktiga att vi gymmade! hehe.. imorgon blir det farsta med Camilla, vi har bestämt oss för att åka runt 13 så måste upp hyffsat tidigt!! ;)
nu har jag precis gjort "läxor" eller jag har målat hehe. Nu med pappret framför mig ser jag att jag imorgon måste måla en bild plus rita upp och måla två andra.. ursh det lär gå åt helvete men vill ju gärna ha ett hyffsat bra betyg. MÅSTE HÖJA MIG NÄSTA TERMIN! ska typ bli som bella i Twilight , hon pluggar ju mest hela tiden (i boken iaf)
nej men jag ska kolla nåt avsnitt av the hills och sen sova, får inte glömma att ställa klockan heller haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0