Löördag

nej det är tekniskt sätt söndag nu men enlit mig är det fortfarande lördag haha =)
idag så har jag bara tagit det lugnt, ritat och läst lite ur min engelska bok, har även städat och varit jätte duktig hehe. På kvällen så kom tjejerna förbi, det va kul vi kollade björn bröder. Haha älskar den filmen!
Nu ska jag strax läsa min engelska bok eller så ska jag kolla the hills, det blir ett svårt val ;)

måste även få säga att imorgon smäller det, första träningen sen cupen! det kommer bli gaaalet kul! däremot så är det beep test och det är jag riktigt nervös över!

men nu ska jag tvätta bort smink och borsta tänderna ska försöka somna lagom tidigt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0