Lördag & söndag

Hejsan..
jag är inte på topp humör just nu men det är som det är. Försöker fokusera på träningen idag och på den härliga informationen jag fick där(!)
Men igår då.. Jag åkte med min brorsa och hämtade upp min andra brorsa och hans sambo vid halv fem. Sen åkte vi till Mormor och Morfar eftersom morfar fyllt 75 så var det FIEESTA ! =) det var kul, men jag tog bussen som gick kvart över sju därifrån för att dra mig till tyresö. Påvägen så fick jag damp på SL (SKÄRP ER SL!) men orkar inte gå in på det hehe..
Hemma hos Sandra hade vi det grymt kul iallafall så det va chill. Kom hem runt halv ett idag tror jag och sen chillade jag fram tills träningen började = ) lite bilder:


Sandra =)






har jäääätta många mer bilder. orkar inte lägga upp alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0