ojojoj

Det är något gles upptadering dessa dagar.. Men vet ni vad, thats life och då menar jag att jag har ett haha kul va ? ;)
Idag har jag gjort bort mig totalt i skolan genom att ramla ett antal gånger, har även åkt skridskor och nu är knäet fukked up så kunde inte gå på träningen. THAT SUCKS!
Men jag mötte upp Camilla iallfall och vi snackade en stund och så och nu antar jag att jag kan glömma mitt bad? Ska istället ta en aaas varm dush, med kanske en ansiktsmask det blir nog bra. Sen blir det fanimej sängen ska sova galet mycket haha.
och imorgon kommer Moa och Malin till min skola, det blir kul. Efter det ska vi gymma, sten hårt!! Ska även försöka komma iväg till farsta för att shoppa lite sådär haha känner att nya kläder behövs, eller vad säger ni folket?

Har även pratat med min family, det blir troligen italiten i sommar, riva del sole i 2 veckor. RIKTIGT SKÖNT LÄNGTAR SOM EN DÅRE ! =)

nej nu blir det dushen hihi


påväg från bulgarien 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0