Söndag 10/1 - 2010

Hej alla glad människor där ute, vad gör ni? Jag sitter just nu på golvet och målar. Jag skulle ju egentligen ha varit klar med bilderna tills på fredag men jag fukkade up bilden totalt -.- så nu har jag iallfall tills på mån/tis på mig. Det känns lite bättre men att rita är verkligen inte min grej!

Ikväll så är det typ möte med fotbollen och efter det träning, längtar galet asså ska bli så jäkla skönt att komma igång igen! men som jag sa igår så är det ju beep som jag verkligen inte ser fram emot. I skolan så sprang jag upp till 7.5 utan skor.. Så förhoppningsvis klarar jag längre den här gången. Ska iallfall inte klara kortare den saken är klar!! (hoppas jag..) Gaaaah känner nervositeten men
Imorgon så är det ju skola igen. Ser inte direkt fram emot det men det ska endå bli lite kul att komma tillbaka till rutinerna haha. Den här terminen ska jag verkligen försöka höja mig i alla ämnen. okej alla ämnen förutom dom 3 värsta vilka är naturkunskap, tyska steg 3 och matematik. Dom tre ämnerna är verkligen inte min starka sida hehe. Där ska jag mest kämpa för att hålla mig inom G men i resten så skulle jag vilja ha vg eller högre. Liet höga krav på mig själv kanske men jag menar dom här betygen kommer ju kanske avgöra mitt liv i framtiden eller så har dom ingen betydelse alls, jag tänker däremot inte chansa!
Nu ska jag ta och byta om till träningskläder så man har det gjort(?) eller så ska jag dusha först, det känns lite små dumt men endå.. haha stora problem här hemma ;)
Ska iallafall fortsätta rita lite nu, ska försöka börja på statement bilden också (måste göra om hela så gör om men en ny ideé ..


klassen, ett tag sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0