this is me

Jag är en tjej som alla kollar snett på, jag är nyfiken. Jag vill veta allt om alla och kan fråga rakt ut om det är sant eller inte. Jag hör mer än du tror och är bra på att lyckas få folk att säga saker. Men om det ska hållas hemligt, då hålls det hemligt. Jag är en tjej som kan göra helt sjuka saker och ger dig roliga minnen. Jag kan garva hejdlöst åt något otroligt tråkigt. Jag kan även prata nonstop om helt onödigt ointressanta saker utan att märka att du är helt ointresserad. Men om jag vill berätta något viktigt för dig, så har du bara en chans att lyssna. Jag är en tjej som är vaken hela natten och uppe tidigt, men ständigt trött. Jag tänker överdrivet mycket, på allt. Jag tycker om att vara med mina kompisar när det passar bra. Jag är oftast bara med dom jag litar på, men jag har svårt att lita på folk. Sviker du mig en gång, då kommer jag aldrig mer lita på dig på samma sätt. Jag är en tjej som inte lätt blir kär, osäker på den. Men jag har känslor, blir jag kär så är jag kär på riktigt. Däremot har jag svårt för att visa mina känslor, det behöver jag trygghet för att göra. Jag kan må dåligt och vara deppig. Jag är en person som oftast ska gnälla om jag inte får som jag vill, för jag hatar att vänta. Jag är envis. Jag älskar att driva och är en aning sjuk i huvudet. Jag är inte någon du jävlas med och sedan kommer undan utan att ha fått tillbaka på ett eller annat sätt, jag är bästa vän men hämnd. Men jag är en bra vän, när det väl gäller, falskhet avskyr jag. Jag har svårt att öppna mig för dom som inte står mig nära. Respekt betyder massvis för mig, jag hatar inte speciellt många, men det finns dom man helt enkelt inte tål. Jag är väldigt omtänksam och ställer upp för alla, även om det innebär mycket besvär för mig själv. Jag skulle aldrig framhäva mig själv på någon annans bekostnad. Men ibland oroar jag mig allt för mycket. Jag kan vara blyg, men det går över på tio minuter. Däremot känner jag mig obehaglig till mods i större sällskap, men kan endå va väldigt rolig. Jag kan vara hemlighets full, och kanske svår att läsa av, men om du orkar så lär du dig. Jag är född den 12 september, mitt stjärntecken är jungfrun. Jag är som jag är, that's it. Upplev mig och döm själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0