trött

Hejsan !
Idag vare första skoldagen på året, haha . Det var kul att träffa alla igen. Fast imorse var jag inte glad, speciellt inte på tunnelbanan då det va något fel i gullmarsplan och vi blev stillastående, va tvungen att ta nästa buss bara för det och stå att vänta i 20min i kylan va inte direkt en bra start ..
menmen strax ska jag måla av min data, uppgift till estetisk verksamhet. Sen ska jag göra klart statementet imorgon, det blir nog jätte bra. och ikväll innan jag somnar ska jag försöka läsa lite ur engelska boken.
Men först ska jag städa undan lite, hade besök och efter det så blir det alltid stökigt (a)

Dead by april - sorry for everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0