29/7 2010

Idag är det Karinas födelsedag så ett stort grattis till henne !
Håller just nu på att göra mig i ordning för att sen dra mig till henne på middag och fira såklart, är lite stressad ska ju vara där om 20 min och måste äta nånting litet innan annars kommer jag komma dit som en grinsjärt.
Men iaf, i tisdags så åkte jag in till stan och direkt därifrån lite impulsivt till landet, tränade och fiskade abborre (stavning?) som va skiit god efter pappa gjort i ordning den haha :) På onsdagen så åkte jag direkt till grönan där jag mötte Camilla Mickis och Julia, vi åkte en massa haha kulkul ! JAG OCH CAMILLA ÅKTE INSANE OCH DET VA FUCKING INSANE! ÄLSKAREN !! iaf , senare kom Carro och Nattis. Vi drog till gamla stan där vi satt och prata och drack, mycket trevligt faktiskt! nej nu måste jag fan rusa, bilder blire sen, hare gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0