30 juli 2010

Det gick åt helvete att springa, 20 min tog det kanske för att jag stannade och gick i dryg 5 min . INTE OKEJ! så jag SKA springa imorgon också fan ..
har egentligen ingenting att skriva, vill bara fördriva tiden lite för orkar inte resa mig upp och dra mig till dushen, haha på nåt vänster är det otroligt skönt här på golvet, gal1 ..
nej men jag måste fan till dushen nu om jag inte vill stressa, hare gött folket ..

förstår mig inte på vissa människor, hur kan man vara så falsk? finns det inget samvete i människan? en liten gnutta vett kanske? nej inte mycket och det värsta är att jag fortfarande har dig här, att jag fortfarande bryr mig om dig. Så ärligt talat försvinn ur mitt liv för jag pallar fan inte seriöst det räcker nångång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0