forgivness

Jag vill förlåta dig och i stunder så är du förlåten, gånger 100 . Men sen kommer den dära påminnelsen, den smyger sig på och hugger mig i ryggen och utan någon som helst förvarning så är jag tillbaka på ruta 1 . Så jag tänker inte skicka dumma sms eller ringa och säga att jag saknar dig, även fast du är det enda som finns i mina tankar men förstå att jag inte bara håller mig borta för min skull utan även för din. Vi vet båda två att livet går utför när vi är tillsammans och att vi bara sårar varandra .
är vi menade för varandra så slutar det med att jag en vacker dag ligger i din famn

Kommentarer
Postat av: Anna

fint skrivet

2010-07-06 @ 22:44:04
URL: http://hjarterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0