förlåt mig

förlåt att jag inte ställde upp, förlåt att idag inte var dagen man kunde be mig om hjälp, förlåt att jag var för upptagen med min egna skit för att hjäpa dig med din, förlåt för att jag mådde dåligt eller snarare mår dåligt .
Det känns som att jag kommer få ryggsår vilken sekund som helst, har knappt rört mig ur sängen idag . Förutom när jag åt frukost, middag och dushade . Jag kan inte röra mig ur sängen, det känns som att om jag kommer koncentrera mig på något annat än att hålla tårarna borta så kommer dom komma på direkten och jag orkar inte det . För det finns inte så mycket att vara ledsen över, egentligen . Jag svalde och sa förlåt, det va väl dagens största gärning men det va över nåt så patetiskt som internet så hur kan det vara viktigt ?

Jag ser mig själv nu, precis likadan som för något år sen . Det enda som skiljer sig är omgivningen . Trodde verkligen inte att jag skulle gå tillbaka såhär långt men jag antar att jag har vandrat i fel riktning åt fel håll jag valde fel väg . Så när jag inte vet vad som är fram eller bak vart ska jag då ta vägen ?


en ledsen becca idag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0