gråååått

Världen är inte längra svart och vit, det är inte antingen si eller så, ja eller nej. För det finns så många fler svar och det finns nu en grå värld som tar över resterande, en värld full av kansken . Just nu är jag i den världen . Jag vet inte vart nutiden tar mig till för framtid men jag orkar inte tänka på det heller, det är för mycket och gör alldeles för ont . Det här är varken en film eller en bok, jag kommer inte veta alla svar efter en grublande natt eller efter någon förstående mening för jag har grubblat många nättter och hört många meningar . Det spelar ingen roll för jag hamnar fortfarande på samma plats jag kommer inte framåt är bara fast här utan några svar bara mer att grubbla över . 
Vad mer finns det att säga ?
Hur ska jag kunna svara på dina frågor när jag inte ens kan ställa mina egna ?
Jag har inget kvar att säga, världen är annorlunda nu precis som jag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0